مشرق | بینالملل | پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1405 - 20:58
سخنگوی وزارت خارجه گفت:هنوز ایران به جمعبندی نرسیده و پاسخی به طرف آمریکایی داده نشده است.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه ایران در حال بررسی پیامها با میانجیگری طرف پاکستانی است، گفت: هنوز ایران به جمعبندی نرسیده و پاسخی به طرف آمریکایی داده نشده است.