FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • مرجعیت و رهبری
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله روح الله خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


فرهنگ‌یار
جامعه در جنگ،چتر اتحاد را برای همه باز کرد؛به بلوغ پذیرش «دیگری»رسیدیم

مهر | دین و اندیشه | یکشنبه، 25 آبان 1404 - 06:06

یک جامعه شناس گفت: پیمایش‌ها نشان می‌دهند که در دهه اخیر جامعه ایرانی به‌طور برجسته‌ای در حال پذیرش تنوع و تکثر است، نه به عنوان یک ایده نظری، بلکه به عنوان واقعیتی که متعلق به خود ماست.

خلاصه خبر

این تفاوت باعث شد که یک آسیب جدی به مرکز جامعه وارد شود، و جامعه در مقابل آن واکنشی خیلی جدی‌تر از معمول نشان داد.
این روایت فراگیر بود و لزوماً قابل تقلیل به یک گفتمان یا یک ایدئولوژی خاص نبود، دقیقاً در همین جا بود که جامعه و نظام فرهنگی یک بار دیگر خود را با یک انسجام معنایی در قالب مفهوم «وطن» و «ایران» بازسازی کرد
این روایت فراگیر بود و لزوماً قابل تقلیل به یک گفتمان یا یک ایدئولوژی خاص نبود، دقیقاً در همین جا بود که جامعه و نظام فرهنگی یک بار دیگر خود را با یک انسجام معنایی در قالب مفهوم «وطن» و «ایران» بازسازی کرد.
به لحاظ عقیدتی برای اکثریت شیعه در جامعه ایران این مفهوم وجود داشته و تسهیلگرانه بود، اما برای آنانی که زنگ اعتقادی کمرنگی داشتند این مسئله چالش برانگیز بود اما در همین دوره جنگ، سیستمی متفاوت از آدم‌ها و نسبت‌ها زیر یک چتر فراگیر ایران و وطن شکل گرفت که به نظر من در بدنه جامعه این اتفاق افتاد.
این فضای مشترک خیلی ماندگار و مبارک بود و جامعه توانست این چتر را ببیند: دغدغه‌ای مشترک، خطری مشترک، و حتی آمادگی بخشی از جامعه برای هم‌پیمانی در برابر آن خطر.
مهم نبود که تحت چه گفتمان عقیدتی یا سیاسی قرار دارد؛ مهم این بود که مفهوم «ایران» آن‌قدر فراگیر تعریف شده بود که همه را زیر سایه خود جای داد.
در جنگ، مسئله، خطر افتادنِ خودِ جامعه و کیانِ آن بود و دقیقاً در همین لحظه بود که جامعه نشان داد می‌تواند دوباره بازبینی کند که «من» چیست و «کیان» من چه چیزی است.
اما جامعه خودش این چتر را به گونه‌ای باز کرد که همه را در بر گرفت.
به همین خاطر است که در اینجا شاهد یک شیفت معنادار در صورت‌بندی جامعه هستیم.
تا حدی این مفهوم در جنبش‌های بعدی هم بیدار شد؛ آنجا هم چتری فراگیر بود و جامعه سعی کرد همه اعضای خود را در آنجا دهد و تفاوت و تنوع را بپذیرد.اما از سوی دیگر، سیستم‌های تبعیض ساختاریافته همچنان پابرجا هستند.
این تصاویر، فارغ از قصد آگاهانه فرستنده، پیامی ضمنی منتقل می‌کنند که جامعه دیگر نمی‌خواهد تنوع را انکار کند یا آن را به حاشیه براند.
به نظر می‌رسد جامعه نشان داده است که دیگر نمی‌پذیرد یک شهروند به خاطر مذهبش، اقلیت بودنش یا نسبت‌هایش با یک ایدئولوژی یا گفتمان خاص، به‌صورت ساختاریافته به درجه دوم شهروندی تبدیل شود.
اقلیت‌ها هرچند در برخی ساختارهای رسمی همچنان حضوری محدود دارند، اما جامعه عمومی دیگر آن‌ها را نمی‌بازد؛ حتی اگر منافع آن اقلیت‌ها با گفتمان اکثریت هم‌خوانی نداشته باشد، جامعه تمایل دارد از آن‌ها بگذرد و آن‌ها را بپذیرد.
 


دوشنبه، 26 آبان 1404 - 00:47 ادامه مطلب منظرگاه مدیریتی رهروان حضرت زینب سلام الله علیها نظر بدهید

اعطای جایزه «فرشته» به آثار مربوط به زنان نشریات دانشجویی

مهر | دانش و فناوری | یکشنبه، 25 آبان 1404 - 16:18

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: برای گرامیداشت یاد خبرنگار جوان شهید فرشته باقری جایزه ای به این نام به آثار برتر نشریات دانشجویی در حوزه زنان اعطا می شود.

خلاصه خبر

وی ادامه داد: اختلاف نظرهایی که در سیاست و فرهنگ وجود دارد، نشریات دانشجویی جایی است که آن فرصت تعاملی می‌تواند شکل بگیرد چون یکی از چالش‌های ما در جامعه ایران این است که چگونه در عین تنوع وحدتمان را حفظ کرده و چگونه پیرامون اصول اساسی منافع ملی مان ارزش‌های بنیادی‌مان وحدت داشته باشیم در عین حال اختلاف نظرها بروز کرده و دیدگاه‌های مختلف بتوانند مطرح شوند.
وی در ادامه به موضوع ویژه جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره چند موضوع ویژه دارد، موضوع اول، تا پای جان برای ایران، موضوع دوم، همبستگی ملی انسجام اجتماعی و موضوع سوم دانشجو راوی اقتدار و عزت ایران، است همچنین در این جشنواره جایزه فرشته پیش بینی شده است، خبرنگار جوانی که ناجوانمردانه به شهادت رسید.

 


دوشنبه، 26 آبان 1404 - 00:45 ادامه مطلب منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت نظر بدهید

پویش حقِ ولایت و حکومتِ جهانی از آنِِ خالقِ یکتی بی همتا خداوندست ، راز و نیاز با خداوند، یار پروردگارا متن ادبی

اِلاه و خدای ما توئی، یار پروردگارا

صاحب و خالقِ ما توئی، یار پروردگارا

مالکِ و  الله ما توئی، یار پروردگارا

مسئول و بزرگ ما توئی، یار پروردگارا

 

ربِ و مدبرِ ما توئی، یار پروردگارا

معَلمِ و هادیِ ما توئی، یار پروردگارا

حامی و حافظِ ما توئی، یار پروردگارا

سلطان و رازق ِ ما توئی، یار پروردگارا


دوشنبه، 26 آبان 1404 - 00:37 ادامه مطلب اصول دین. توحید نظر بدهید

ایجاد شعبه جدید در هیئت برای پاسخ به تنوع نسلی؛الگوی هیئت دخترانه چیست

مهر | دین و اندیشه | یکشنبه، 25 آبان 1404 - 14:18

دبیر سومین همایش علمی هیئت‌ها و آیین‌های مذهبی گفت: تقاطع هیئت و خانواده، پرسش اصلی این دوره از همایش است؛ جایی که دو نهاد اصیل جامعه دینی در مسیر ایجاد، تحکیم و تعالی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی غلامی دبیر سومین همایش علمی هیئتها و آئین‌های مذهبی در نشست خبری سومین همایش علمی هیئتها و آئین‌های مذهبی که در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، گفت: پرسش اصلی این دوره از همایش، تقاطع هیئت و خانواده است.
یعنی نقطه برخورد این دو نهاد کجاست؟
برای پاسخ، دو گونه می‌توان به هرکدام نگاه کرد.
در نگاه نخست که در اندیشه مدرن رواج دارد، جامعه از دو نهاد تشکیل می‌شود: فرد و اجتماع.
در این تلقی از عالم، وقتی از جایگاه خانواده پرسیده می‌شود، گفته می‌شود خانواده بخشی از جامعه است و هرگونه سیاست‌گذاری برای آن باید ذیل نهاد جامعه انجام شود.
در ظاهر شاید اشکالی نداشته باشد، اما با تأمل روشن می‌شود که این نگاه، بخش مهمی از کارکردهای واقعی خانواده را نادیده می‌گیرد.
وی افزود: در نگاه دوم که در نظام فکری دین بر آن تأکید شده این است که ما سه نهاد داریم: فرد، خانواده و جامعه.
در این رویکرد، خانواده نه جزئی از جامعه، بلکه نهادی مستقل و اصیل در کنار فرد و جامعه به شمار می‌رود.
دلیل این اصرار آن است که سازوکار تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده با سازوکار جامعه تفاوت ماهوی دارد.
غلامی ادامه داد: برای مثال، اگر شخصی در جامعه به فردی صدمه‌ای بزند، رفتار او از منظر قانون جرم تلقی شده و در دادگاه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
اما همین رفتار اگر در فضای خانواده رخ دهد و در حد تربیت و تادیب باشد، نه جرم بلکه جزو حقوق تربیتی والدین محسوب می‌شود.
یعنی مفاهیم رفتار، مجازات و کنش در نهاد خانواده و در نهاد جامعه معنایی متفاوت دارد.
اگر خانواده را صرفاً ذیل جامعه تعریف کنیم، این تمایزها و امتیازات ارزشمند از میان می‌رود.پس بر اساس این نگاه، ما خانواده را نهادی اصیل و در کنار فرد و جامعه می‌دانیم، نه بخشی از یکی و تابع دیگری.
اما درباره هیئت نیز دو نوع نگاه وجود دارد.


یکشنبه، 25 آبان 1404 - 23:58 ادامه مطلب خانواده در اسلام نظر بدهید

نظریه‌ای که شهید مطهری آن را ابتکار فلسفه اسلامی معاصر دانست

مهر | دین و اندیشه | یکشنبه، 25 آبان 1404 - 15:18

نظریه ادراکات اعتباری علامه طباطبائی نشان می‌دهد چگونه می‌توان از مبانی متافیزیکی و فلسفی محض، به تحلیل عینی پدیده‌های اجتماعی و سیاسی پرداخت.

خلاصه خبر

خبرگزاری مهر، یادداشت مهمان_احمد رضا یزدانی مقدم، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی: علامه سید محمدحسین طباطبایی از نوادر و برجسته‌ترین چهره‌های حکمت و فلسفه اسلامی در دوران معاصر به شمار می‌آید.
وضعیت علمی و جایگاه علمی و فلسفی وی، چنان است که استاد شهید مرتضی مطهری در مقدمه کتاب «اصول فلسفه و روش رئالیسم»، از عمق و گستردگی مطالعات علامه طباطبایی در منابع اصیل فلسفی، از متون فارابی و ابن‌سینا تا ملاصدرای شیرازی، تأکید می‌ورزد.
پژوهشگر برجسته معاصر دکتر سید حسین نصر، هنگام واکاوی حکمت متعالیه و نسخه‌های خطی متعدد آثار ملاصدرا، به بررسی‌های نسخه‌شناختی علامه طباطبایی استناد جسته است.
این موارد، گواهی بارز بر احاطه کم‌نظیر علامه طباطبایی بر سنت فلسفه اسلامی و آگاهی عمیق از فلسفه سیاسی اسلام است.
علامه طباطبایی اهل تفکر و اندیشیدن بود و گاه ساعت‌ها در یک مطلب به تأمل می‌پرداخت.
علامه طباطبایی در مقدمه المیزان به موضوعات هفت رساله یاد شده اشاره دارد.
نظریه ادراکات اعتباری؛ ابتکاری در فلسفه اسلامی
از برجسته‌ترین و اثرگذارترین نوآوری‌های علامه طباطبایی، ارائه «نظریه ادراکات اعتباری» است.
نوآوری علامه طباطبایی، ارائه یک چهارچوب تحلیلی منسجم، جامع و بی‌سابقه فلسفی با بهره گیری از مفاهیم یاد شده درباره ادراکات اعتباری است.
فلسفه سیاسی برآمده از اندیشه علامه طباطبایی، به‌ویژه از رهگذر نظریه ادراکات اعتباری، دریافتی عمیق و تحلیلی از شرایط حاکم بر جهان سیاست، اجتماع و روابط بین‌الملل ارائه می‌دهد.


یکشنبه، 25 آبان 1404 - 23:54 ادامه مطلب علما و مراجع و محققین و پژوهشگران علوم اسلامی نظر بدهید

تجربه‌نگاری ضرورت مغفول‌مانده فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی است

مهر | دین و اندیشه | یکشنبه، 25 آبان 1404 - 22:06

قم - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر نقش تعیین‌کننده ثبت و مستندسازی تجربه‌های میدانی، آن را ضرورت مغفول‌مانده فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و از الزامات پیشبرد در این عرصه برشمرد.

خلاصه خبر

وی افزود: ثبت تجربه‌ها نوعی پیوند میان عقل و خردمندی ایجاد می‌کند و می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از جامعه فرهنگی کشور بیشتر به سمت مطالعات کتابخانه‌ای تمایل دارد، گفت: در حوزه تبلیغ و فعالیت‌های جهادی، ثبت دقیق تجارب نوعی مجاهده با نفس است و برخی تصور می‌کنند ثبت تجربه‌ها ممکن است از اخلاص آن‌ها بکاهد یا موجب شود متهم به خود روایت‌گری شوند، این در حالی است که چنین نگرانی‌هایی در عرصه عمل به‌صورت جدی وجود دارد و باید درباره آن گفت‌وگو شود.
حجت الاسلام قمی تأکید کرد: مستندسازی تجربه‌های میدانی نه تنها با اخلاص منافات ندارد، بلکه جلوه‌ای از خردمندی است و موجب غنای دانش بومی و قابل انتقال می‌شود.


یکشنبه، 25 آبان 1404 - 23:50 ادامه مطلب منظرگاه مدیریتی رهروان حضرت زینب سلام الله علیها نظر بدهید

برپایی محافل خانگی روضه فاطمیه با یاد «آقای صاحب عزا»

مهر | دین و اندیشه | یکشنبه، 25 آبان 1404 - 17:12

قم - پویش سراسری «آقای صاحب عزا» با محوریت مشارکت در برگزاری مراسم و محافل خانگی عزای صدیقه طاهره(س) در سراسر کشور آغاز شد.

خلاصه خبر

پیش‌ازاین نیز پویش سراسری «جمعه‌های امید» با محوریت دعا برای تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و ترویج فرهنگ انتظار در میان خانواده‌ها و برگزاری محافل خانگی دعای ندبه برگزار شده که مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.


یکشنبه، 25 آبان 1404 - 23:48 ادامه مطلب منظرگاه مدیریتی رهروان حضرت زینب سلام الله علیها نظر بدهید

محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | یکشنبه، 25 آبان 1404 - 23:18

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی گفت: آنچه در کرانه باختری در حال وقوع است ادامه سیاست امحای استعماری فلسطینیان است.

خلاصه خبر

باشگاه خبرنگاران جوان - اسماعیل بقائی یکشنبه شب در یک موضع‌گیری رسانه‌ای با ابراز انزجار نسبت به تداوم کشتار و نقض‌های فاحش حقوق بشر و بشردوستانه در غزه و کرانه باختری، ادامه حصر غزه و ممانعت از آواربرداری خرابی‌ها و جلوگیری از بازسازی شبکه‌های بهداشتی و درمانی و زیرساخت‌های حیاتی در نوار غزه، که موجب تشدید فاجعه انسانی در فصل سرما و بارندگی شده است، را در راستای سیاست نسل‌کشی فلسطینیان دانست و آن را محکوم کرد.


یکشنبه، 25 آبان 1404 - 23:46 ادامه مطلب منظرگاه مدیریتی رهروان حضرت زینب سلام الله علیها نظر بدهید

نمایه بزرگان جهان
نمایه بزرگان جهان

یکشنبه، 25 آبان 1404 - 11:39 منظرگاه مدیریتی رهروان حضرت زینب سلام الله علیها نظر بدهید

نمایه بزرگان جهان
نمایه بزرگان جهان

یکشنبه، 25 آبان 1404 - 11:38 منظرگاه مدیریتی رهروان حضرت زینب سلام الله علیها نظر بدهید


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0