باشگاه خبرنگاران | سیاسی | دوشنبه، 07 اردیبهشت 1405 - 20:30
معاون اول رئیسجمهوری گفت: زمانی برای زمینگیر کردن ایران از فروش سوخت به هواپیماهای ما دریغ کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمدرضا عارف در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«روزگاری برای زمینگیر کردن ملت ایران، از فروش سوخت به هواپیماهای ما دریغ کردند.
امروز همان کشورها برای تداوم شریانهای انرژی خود، پای میز مذاکره با ایران آمدهاند.
این ثمره ایستادگی است؛ از «تحریمپذیری» به مرحله «مرجعیت در تأمین نیازهای جهانی» رسیدهایم.»