باشگاه خبرنگاران | سیاسی | سه شنبه، 01 اردیبهشت 1405 - 22:47
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به حمله آمریکا به کشتی تجاری واکنش نشان داد و تاکید کرد که ایران به خوبی میداند چگونه با محدودیتها مقابله و از خود دفاع کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: محاصره بنادر ایرانی یک اقدام جنگی و لذا نقض آتشبس است.
حمله به یک کشتی تجاری و به گروگان گرفتن خدمه آن یک نقض بزرگتر است.
عراقچی تصریح کرد: ایران به خوبی میداند چگونه با محدودیتها مقابله کند، چگونه از منافع خود دفاع کند و چگونه در برابر قلدریها ایستادگی کند.