FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • ولایت فقیه
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


جایی که صداوسیما می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد


جایی که صداوسیما می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد

ایسنا | برگزیده، فرهنگی و هنری | پنجشنبه، 02 دی 1400 - 01:30
مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب «آژانس کتاب» از تاثیر صداوسیما در روند تبلیغ کتاب و دیگر عواملی که می‌توانند در دیده‌شدن این کالای فرهنگی اثرگذار باشند، می‌گوید.
كتاب،تبليغ،تاثيرگذار،تبليغات،صداوسيما،معرفي،طالبي

مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب «آژانس کتاب» از تاثیر صداوسیما در روند تبلیغ کتاب و دیگر عواملی که می‌توانند در دیده‌شدن این کالای فرهنگی اثرگذار باشند، می‌گوید.
زهرا طالبی، مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب «آژانس کتاب» در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تبلیغ کتاب‌ها و کتابخوانی در رسانه‌ها و تبلیغات شهری اظهار کرد: تبلیغات در صداوسیما می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد.
من فکر نمی‌کنم تبلیغ کتاب در قالب بنر و امثالهم خیلی تاثیر داشته باشد.
او در عین حال گفت: اما معمولا تبلیغات صداوسیما - اگر در این حوزه بیشتر کار کنند - تاثیرگذار است.
می‌بینیم فروش کتاب‌هایی که در برنامه‌های تلویزیونی معرفی می‌شوند، بلافاصله بالا می‌رود.
مردم به نحوی به صداوسیما اعتماد می‌کنند.
طالبی سپس به فروش بالای کتاب‌هایی که از طریق صداوسیما معرفی می‌شوند، بعضا حتی تا یک هفته، اشاره و بیان کرد: حتی وقتی خود ما هم تبلیغات کتاب را به صورت استفاده از بنرها انجام می‌دهیم، آن‌قدر بازخورد ندارد که تبلیغات تلویزیونی دارد.
می‌توان گفت اعتمادسازی در آن‌جا بیشتر است.
خصوصا وقتی افراد خاصی کتاب‌ها را معرفی می‌کنند، تاثیر تبلیغات بیشتر می‌شود.
مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب «آژانس کتاب» همچنین با بیان این‌که در مدرسه‌های ما بیشتر بر روی کتاب‌های درسی کار می‌کنند، گفت: اصلا بر روی کتاب‌های عمومی در مدرسه‌ها کار نمی‌شود.
در حالی که یکی از دیگر قسمت‌هایی که می‌تواند بر روی تبلیغ کتاب موثر باشد، مدرسه است.
مدرسه‌ها می‌توانند در کنار کتابی که تدریس می‌کنند، کتابی هم معرفی کنند تا دانش‌آموزان آن کتاب را هم مطالعه کنند و مثلا از آن خلاصه بنویسند.
این کار هم می‌تواند تاثیرگذار باشد.
زهرا طالبی به اهمیت شبکه‌های اجتماعی در فرآیند تبلیغ کتاب هم اشاره و اظهار کرد: وقتی افراد شناخته‌شده چیزی در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند، بر روند تبلیغ کتاب می‌تواند تاثیرگذار باشد.
مثلا وقتی کتاب عادل فردوسی‌پور در «خندوانه» مطرح شد، فروش آن تا چند وقت بالا رفته بود.
بنابراین چهره‌های مختلف می‌توانند در این امر خیلی تاثیرگذار باشند.
او در عین حال در پاسخ به این پرسش که آیا تبلیغ کتاب در فضای مجازی توسط چهره‌ها غالبا به سمت کتاب‌های زرد نرفته است، گفت: بله، درست است و باید در مورد آن فکری شود.
من خیلی اطلاعات چندانی دراین‌باره ندارم.
ناشران یا دست‌اندرکاران نشر بیشتر می‌توانند در این زمینه کمک کنند.
اما این فضا زیاد به سمت کتاب‌های زرد رفته است.
طالبی در پایان در خصوص شیوه تبلیغاتی پلتفرم‌های آنلاینی مثل «آژانس کتاب» بیان کرد: ما بیشتر هم بر روی شبکه‌های اجتماعی کار می‌کنیم و هم بر روی سایت.
البته در حال حاضر بیشتر کار تبلیغی ما در سایت است.
و سعی می‌کنیم در قالب معرفی کتاب کتاب‌ها را تبلیغ کنیم.
البته بنر و چیزهای دیگر را هم استفاده کردیم اما خیلی تاثیرگذار نبود.
در حال حاضر بیشتر از طریق سئو سایت کار را جلو می‌بریم.
انتهای پیام

 
 
 
 
 

پنجشنبه، 02 دی 1400 - 19:40 نظر بدهید

ارسال نظر آزاد است.
نظر بدهید ...


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0