FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • مرجعیت و رهبری
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله روح الله خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


شخصیت‌های ملی و ادبی دایره مخاطب نوشت‌افزار را افزایش می‌دهند


 

مهر | فرهنگی و هنری | پنجشنبه، 27 شهریور 1404 - 16:24
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کاراکترهایی با مضامین ملی و ادبیات کهن ایران می‌توانند دایره مخاطب محصولات را افزایش دهند و نفوذ آن‌ها در جامعه بیشتر شود.
محصولات،مخاطب،نمايشگاه،مستقيم،ايراني،ارائه،فرهنگي،اسلامي،كار ...

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بازدید خود از یازدهمین دوره نمایشگاه ایران‌نوشت گفت: تقریباً هر سال از زمان آغاز نمایشگاه بازدید داشته‌ام و علتش این است که اعتقاد دارم در فروش و بازاریابی محصولات فرهنگی روش‌های مختلف وجود دارد.
هیچ روشی به اندازه نمایشگاه و ارائه مستقیم و توزیع مستقیم مؤثر نیست.
برای کالاهای ارزان‌قیمت، تبلیغات عمومی گاهی کافی است، اما محصول فرهنگی، اگرچه از نظر قیمت با محصولات گران‌قیمت رقابت نمی‌کند، اما مخاطب وسواس بیشتری در انتخاب آن دارد و به همین دلیل بهترین روش ارائه، حضور مستقیم در معرض دید و ارائه توضیحات به مخاطب است.
او با اشاره به کیفیت غرفه‌ها و محصولات امسال افزود: اکثر مجموعه‌ها و غرفه‌ها محصول جدید داشتند و توسعه پیدا کرده‌اند.
برخی غرفه‌ها کاراکترهای جدید معرفی کردند و بعضی مجموعه‌ها محصولات نوآورانه ارائه کردند.
حتی از نظر مکانی، نمایشگاه امسال منسجم‌تر برگزار شده است.
چکشیان درباره اهمیت کاراکترهای ایرانی اسلامی گفت: یک نکته بسیار مهم این است که کاراکترها و شخصیت‌های ایرانی اسلامی، نه تنها ضد فرهنگی نیستند، بلکه مروج سبک زندگی اسلامی و ایرانی نیز هستند.
کاراکترهایی با مضامین ملی و ادبیات کهن ایران می‌توانند دایره مخاطب محصولات را افزایش دهند و نفوذ آن‌ها در جامعه بیشتر شود.
حتماً برخی خانواده‌ها اولویتشان کاراکترهای انقلابی و مذهبی است، اما اتفاقی که در چند سال اخیر افتاده، پررنگ شدن کاراکترهای ملی و ادبی است و این موضوع می‌تواند سهم بازار این محصولات را افزایش دهد.
وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه، ظرفیت قابل توجهی برای تقویت صنایع فرهنگی دارند، توضیح داد: ما می‌توانیم از بسته‌های آماده و نمایشگاه‌های جمع و جور استفاده کنیم تا امکان عرضه سریع و متنوع محصولات فراهم شود.
این نمایشگاه‌ها می‌توانند دروازه‌ای برای معرفی، توزیع و ارتباط مستقیم با مخاطب باشند.
برخی محصول‌ها در کارخانه‌ها یا شرکت‌ها جمع‌آوری و به صورت بسته آماده ارائه می‌شوند و با هزینه کم، امکان نمایش و معرفی آن‌ها برای مخاطبان فراهم می‌شود.
چکشیان در ادامه گفت: همیشه سعی کرده‌ام نمایشگاه‌هایی که مخاطبشان کودک و نوجوان است را بازدید کنم، زیرا کمتر نمایشگاهی را می‌توان یافت که مخاطب آن نسل آینده کشور باشد.
حضور من در نمایشگاه، اصلش برای خدا قوت به تولیدکنندگان و کسانی است که زحمت می‌کشند.
این کار واقعاً ارزشمند است و نقش ویژه‌ای در فرهنگ‌سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی دارد.
او در پایان تأکید کرد: نمایشگاه ایران‌نوشت، فرصتی است برای معرفی محصولات نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و ارتباط مستقیم تولیدکننده با مخاطب.
این ارتباط باعث می‌شود تولیدکنندگان متوجه شوند مخاطب چه کاراکترهایی و چه طرح‌هایی را بیشتر می‌پسندد و همین امر در پیشرفت تولیدات آن‌ها تأثیر ویژه‌ای دارد.


 
 

 

 

 

 

جمعه، 28 شهریور 1404 - 15:01 نظر بدهید

ارسال نظر آزاد است.
نظر بدهید ...


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0