FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • ولایت فقیه
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


بررسی پیشنهادات دولت در خصوص سند هوش مصنوعی؛ اصلاحات لازم صورت می‌گیرد


 

مهر | دین و اندیشه | چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1404 - 09:18
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سند هوش مصنوعی گفت: مقرر شد در صورتی که دولت پیشنهاد یا نظری در این باره دارد، در جلسات آینده شورا مطرح شود تا اصلاحات لازم صورت پذیرد.
پرورش،آموزش،جلسه،انقلاب،فرهنگي،شوراي،سند،محورهاي،موضوعات،شور ...

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ۹۱۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی، عصر روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت به ریاست دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور و با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه و دیگر اعضای این شورا در ساختمان شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه امروز با محوریت بررسی مسائل راهبردی آموزش و پرورش برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه موضوعات مهم و کلیدی حوزه آموزش و پرورش مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.
وی ادامه داد: یکی از محورهای اصلی این نشست، بررسی و پیگیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که بر لزوم تسریع در روند تصویب نهایی این سند، که با تلاش وزارت آموزش و پرورش اصلاح و تکمیل شده، تأکید شد.
این سند به عنوان نقشه‌ راه نظام تعلیم و تربیت کشور، نیازمند هماهنگی و هم‌افزایی میان نهادهای تصمیم‌ساز است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در ادامه، موضوعات مرتبط با سند هوش مصنوعی که پیش‌تر در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.
مقرر شد در صورتی که دولت پیشنهاد یا نظری در این باره دارد، در جلسات آینده شورا مطرح شود تا اصلاحات لازم با هماهنگی کامل صورت پذیرد.
خسروپناه ادامه داد: همچنین، فعالیت‌های توسعه‌ای وزارت آموزش و پرورش که با هدایت مستقیم رئیس جمهوری دنبال می‌شود، از دیگر موضوعات مطرح‌شده در جلسه بود.
این اقدامات شامل توسعه زیرساخت‌ها، ساخت مدارس با مشارکت خیرین و مردم و راه‌اندازی پویش‌های مردمی در این زمینه است که گام مهمی در جهت تحقق عدالت آموزشی محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: در بخش دیگری از نشست، به توسعه نرم‌افزاری و ارتقاء کیفیت آموزشی در مدارس پرداخته شد.
وزیر آموزش و پرورش گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه ارائه کرد.
اعضای شورا نیز دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان کردند.
یکی از محورهای مهم، شناسایی معلمان الگو از پایه اول تا دوازدهم و بهره‌گیری از تجربیات آنان برای ارتقای سطح کیفی سایر مدارس بود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: در پایان جلسه، موضوع حکمرانی آموزش و پرورش با رویکرد آینده‌نگرانه و توجه به تحولات فناورانه نظیر هوش مصنوعی مورد تأکید قرار گرفت چراکه شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع را از محورهای راهبردی خود در دوره جدید می‌داند و بر ضرورت تدوین الگوهای بومی حکمرانی آموزشی در این زمینه تأکید دارد.


 
 

 

 

 

 

چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1404 - 21:45 نظر بدهید

ارسال نظر آزاد است.
نظر بدهید ...


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0