FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • ولایت فقیه
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


فرصت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت دوره‌های مهندسی و کارشناسی علمی ‌کاربردی آغاز شد


 

مهر | دین و اندیشه | دوشنبه، 01 بهمن 1403 - 19:40
ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش ظرفیت خالی مانده در رشته های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی ‌کاربردی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۳ آغاز شد.
پذيرش،سنجش،سازمان،مندرج،درگاه،متقاضيان،نظام،آموزش،ناپيوسته،ف ...

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به مصوبه سی و نهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تاریخ اول دی ماه ۱۴۰۳ مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی‌مانده رشته‌های تحصیلی دوره‌های‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی‌کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۳ پذیرش در نوبت بهمن‌ماه انجام شود.
اطلاعات رشته‌محل‌های این مرحله در جداول مربوطه اعلام شده است.
متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام‌ و انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده دانشجو در این مرحله، ضمن مطالعه مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی ‌مهرماه سال ۱۴۰۳ (منتشرشده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش) و توضیحات، تغییرات و جداول جدید مربوط نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
متقاضیان می توانند با در نظر داشتن شرایط و ضوابط پذیرش نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه (حداکثر ۲۰ کدرشته‌محل) از امروز دوشنبه اول بهمن تا شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.
شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو:
داشتن مدرک دانش آموختگی مقطع کاردانی (فوق دیپلم) اعم از پیوسته/ ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش و یا دریافت آن حداکثر تا پایان بهمن‌ماه (۳۰ بهمن ۱۴۰۳).
تبصره: دانشجویان سال آخر دوره کاردانی ککه حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۳ موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد مجاز به انتخاب کد رشته‌محل‌های این پذیرش هستند و جهت ثبت معدل کل خود لازم است میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده تا زمان ثبت‌نام اینترنتی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور وارد کنند.
این متقاضیان لازم است کاربرگ شماره ۱۰۳ «کاربرگ تایید معدل» مندرج در انتهای دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۳ را تکمیل و در صورت قبولی به مرکز آموزشی محل قبولی ارایه کنند.
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال (۲۲۴ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام و مبلغ ۱۰۰ هزار ریال (۱۰ هزار تومان) هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنند.
به متقاضیان توصیه می‌شود اطلاعات ثبت‌نامی و همچنین کد رشته‌محل‌های انتخابی خود را که یک عدد پنج رقمی است، به‌ترتیب علاقه در فرم پیش‌نویس درج و سپس به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه تا در مدت زمان کوتاه‌تر و بدون خطا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود اقدام کنند.
چنانچه متقاضیان قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی مرحله پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۳ قرار گرفته‌اند، درصورت قبولی در این مرحله از پذیرش، قبولی قبلی آنان لغو می‌شود و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت‌نام کرده و ادامه تحصیل دهند.
بنابراین در این خصوص دقت لازم را به عمل آورند.
متقاضیان «مرد» لازم است به هنگام پذیرش در بهمن ماه دانشگاه (قبولی قطعی و ثبت‌نام) از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند و ضمن داشتن شرایط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۳ و موارد تغییر یافته مندرج در ذیل این اطلاعیه، وضعیت نظام وظیفه خود را به طور مشخص در تقاضانامه ثبت‌نام درج کنند، در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.
هر متقاضی بر اساس میزان علاقمندی خود به رشته‌های تحصیلی و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته‌های تحصیلی که به ترتیب در جداول شماره (۲)، (۳) و (۵) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزشی علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۳ و موارد تغییر یافته مندرج در ذیل اطلاعیه، منحصرا می‌تواند در یکی از چهارگروه آموزشی اصلی: شامل صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت کند.
تذکر مهم ۱: متقاضیان لازم است در زمان انتخاب رشته، شرایط اختصاصی مربوط به رشته‌های تحصیلی مندرج در جدول شماره (۲) و موارد مربوط به تعریف شاغل، شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی مربوط به مراکز آموزشی مندرج در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش مهرماه ۱۴۰۳ مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و هم‌چنین تغییرات و جداول جدید مربوط به آن در ذیل این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.
تذکر مهم ۲: متقاضیان ظرفیت تعهد اشتغال رشته‌محل‌ها، جهت اطلاع از نوع تعهد مرکز آموزشی (حین تحصیل یا پس از آن) در رشته‌محل انتخابی، لازم است به جدول شماره (۶) مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزشی علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۳ مراجعه کنند.
در صورت انجام صحیح ثبت‌نام و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی، کدرهگیری ۱۶ کاراکتری، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که نشانگر تأیید مراحل طی شده برای دریافت اطلاعات وارد شده است و متقاضی باید کد مذکور را یادداشت و در جایی محفوظ نگهداری کند.
پیشنهاد می‌شود متقاضی از فرم تکمیل شده خود نیز که دارای کد رهگیری می‌باشد، نسخه چاپی (پرینت) تهیه کند.
متقاضیان ضرورت دارد به شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های تحصیلی و سایر موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش و اطلاعیه بعدی این سازمان در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۳ «مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و همچنین تغییرات و جداول جدید مربوط به آن در اطلاعیه سنجش» توجه کنند.
موارد لازم برای شروع فرایند ثبت‌نام:
۱) مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش و اطلاعیه‌ بعدی این سازمان در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزشی علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۳ مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (جهت اطلاع از سایر شرایط و ضوابط و جداول موردنیاز) و همچنین اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای مذکور و جداول رشته‌محل‌های مندرج در ذیل این اطلاعیه.
۲) تکمیل پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام.
۳) ورود به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری ثبت‌نام.
توجه: هرگونه تغییری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.


 
 

 

 

 

 

دوشنبه، 01 بهمن 1403 - 21:59 نظر بدهید

ارسال نظر آزاد است.
نظر بدهید ...


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0