FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • ولایت فقیه
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


اولین همایش «شیوه‌های انتقال صحیح مفاهیم انسانی به کودک و نوجوان» برگزار شد


جمعیت هلال احمر: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب۹۹۹۹۹

و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی

و یا به شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸

و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی

و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

 

 

 تسنیم | فرهنگی و هنری | دوشنبه، 11 دی 1402 - 18:41

حجت الاسلام شجاعی گفت: ورود کردن به فرم های مختلف فعالیت های فرهنگی بدون در نظر گرفتن مختصات انسان و قواعد ریاضی خلقت او علت اصلی این شکست است.

منتظران،منجي،انسان،فرهنگي،مفاهيم،همايش،استوديو،شجاعي،محتوا،م ...


به گزارش خبرنگار دین تسنیم، اولین همایش «شیوه‌های انتقال صحیح مفاهیم انسانی به کودک و نوجوان» کار مشترکی از «اداره کل آموزش و پرورش تهران» و «مؤسسه منتظران منجی علیه‌السلام» برگزار شد.
«استودیو انسان تمام» که زیر نظر «مؤسسه منتظران منجی علیه‌السلام» فعالیت می‌کند در این همایش میزبان مدیران مدارس ابتدایی و معاونان پرورشی شهر تهران بود.
در این همایش، حجت الاسلام محمد شجاعی درباره «علّت اصلی فعالیت فرهنگی کم‌اثر و بی‌اثر در چهل سال اخیر و راهکارهای جبران این آسیب و نیز مهندسی صحیح فرهنگی» سخنرانی کرد و گفت: فعالیت فرهنگی در کشور ما متاسفانه نتوانسته موجبات افزایش سطح شادی و آرامش و کاهش مشکلات، بیماری‌ها و موانع پیشرفت انسان را فراهم کند.
در آسیب‌شناسی این مساله به این حقیقت پی‌می‌بریم که ورود کردن به فرم‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی بدون در نظر گرفتن مختصات انسان و قواعد ریاضی خلقت او علت اصلی این شکست است.
وی افزود: ارگان‌های مختلف فرهنگی و آموزشی اعم از آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها طی این 40 سال نتوانسته‌اند انسان‌ها را متناسب با ساختار خلقتشان تربیت کنند.
شجاعی اظهار داشت: ضعف انسان‌ها در شناخت خود حقیقی‌شان و از طرف دیگر مدیریت و برنامه‌ریزی بر پایه مبناهای غلط انسان را به مسیری خلاف سعادتش سوق داده است.انسان‌ امروزی نیاز دارد بداند حقیقتا کیست؛ چه مقصدی در پیش دارد و برای طی این مسیر به چه ابزار و شاخصه‌های نیازمند است.
سپیده پور رجب مدیر بخش رسانه موسسه منتظران منجی هم با ارائه توضیحاتی درباره فعالیت‌های موسسه منتظران منجی در حوزه انسان شناسی گفت: موسسه منتظران منجی (علیه‌السلام) با تکیه بر سخنرانی‌های استاد محمد شجاعی در حوزهٔ انسان‌شناسی الهی، موفق به ارائه فرم‌های مختلفی از ارائهٔ محتوا نظیر محتوای مکتوب، شعر و موسیقی، محصولات رسانه‌ای و گرافیکی و همچنین تئاتر با محوریت انسان‌شناسی، برای گروه‌های سنی مختلف شده است.
وی افزود: حوزه‌های مختلف محتوایی این مجموعه در بستر وبسایت «منتظر» قابل اشاره و نمایش است.
دسته‌بندی محتوا در پنج بخش «انسان‌شناسی، سبک زندگی انسانی، مهارت‌های معنوی من و خدا، مهارت‌های معنوی من و خانواده آسمانی، ارگانهای توحیدی» صورت گرفته است.
پور رجب اظهار داشت: واحد محتوای موسسهٔ منتظران منجی علیه‌السلام مفتخر است اعلام کند که برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال موفق به تولید فرم‌های محتوایی مختلف شده است.
محتواهای مکتوب شامل کتاب‌های انسان‌شناسی برای کودکان، رمان برای نوجوانان و انسان‌شناسی ویژهٔ بزرگسالان می‌شود.
همچین به همت استودیو موسیقی انسان تمام موفق به تولیدات آثاری با محوریت انسان‌شناسی الهی برای گروه سنی کودکان و نوجوانان شده‌ایم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: موسسهٔ منتظران منجی به منظور تأمین محتوای ارگان‌های مختلف آموزشی آمادهٔ هرگونه همکاری اعم از ارائهٔ محتوا و یا آموزش‌دهی در حوزه‌های کاری معرفی شده، است.
همچنین در این همایش استودیو کودک و نوجوان انسان تمام، با ارائه چند فرم هنری از جمله، موسیقی، تئاتر، سرود، کتاب و بازی، چند مدل هنری تولید شده از مفاهیم انسان‌شناسی، برای گسترش این مفاهیم در سطح کشور و تولیدات هنری کلان، با مشارکت فرهنگیان و محتواسازان مفاهیم انسانی اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام/


 


سه شنبه، 12 دی 1402 - 00:32 نظر بدهید

ارسال نظر آزاد است.
نظر بدهید ...


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0