FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • ولایت فقیه
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


معرفی تازه ترین دستاوردهای صنعت اسباب بازی در نمایشگاه «مادر، نوزاد و کودک-


 تسنیم | فرهنگی و هنری | یکشنبه، 30 بهمن 1401 - 13:31

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی «مادر، نوزاد و کودک» بخش ویژه ای را به صورت تخصصی به ارائه تازه ترین محصولات و دستاوردهای صنعت اسباب بازی در ایران اختصاص داده است.

نمايشگاه،توليدكنندگان،تخصصي،نوزاد،حضور،كودك،مادر،محصولات،تشك ...


به گزارش خبرگزاری تسنیم، عماد ارغند، دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک»، درباره بخش اسباب‌بازی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه‌های اسباب‌بازی تاکنون به شکل ترکیب نمایشگاه و بازارچه تشکیل و برپا می‌شد‌ و علی‌رغم برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در این حوزه در سراسر کشور در سال‌های گذشته، شاهد برگزاری نمایشگاه تخصصی در این حوزه نبودیم.
اگرچه هنوز تا رسیدن به یک نمایشگاه تخصصی برای این صنعت، فاصله داریم، اما امیدواریم با همراهی بخش‌ خصوصی و تشکیل صنف در صنایع مربوطه و حضور در نمایشگاه بین‌المللی که به عنوان بخشی از نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک در حال انجام است و در نهایت با دریافت حمایت‌های وزارت صمت، شاهد شکل‌گیری فرایند برپایی «اولین نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی و صنایع وابسته» در سطوح بین‌المللی در آینده باشیم.
او هدف از برپایی این نمایشگاه تخصصی بین‌المللی را ایجاد فرصت‌هایی برای ملاقات هیئت‌های تجاری با یکدیگر از کشورهای منطقه، تنظیم قراردادهای فروش به صورت عمده و آشنایی بیشتر با دیگر همکاران و اقدام برای گسترش همکاری‌های تخصصی و در عین حال رونمایی از دستاوردهای جدید و تازه‌ تولیدکنندگان عنوان کرد.
ارغند با بیان اینکه منظور از تخصصی برگزار شدن نمایشگاه‌ها، توجه به حضور مخاطبان متخصص و فعالان آن در نمایشگاه است، یادآور شد: به‌طور معمول نمایشگاه‌های تخصصی به‌دنبال تشکیل بازارچه و یا خرده‌فروشی‌ در ایام نمایشگاه نیستند اما نمایشگاه «مادر، نوزاد و کودک» به‌دلیل ماهیت عمومی‌اش، با‌حضور مخاطبان عام و به‌شکل مردمی برگزار می‌شود و با توجه به نگرش توسعه محور در صنایع مرتبط در نظر گرفته‌ایم که ضمن حفظ حضور مخاطب عام که در واقع جامعه هدف و مخاطبان نهایی محصولات این نمایشگاه هستند، برای تخصصی برگزار شدن این رویداد هم تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: اگرچه این نمایشگاه برنامه‌ای برای فروش و یا تشکیل بازارچه نخواهد داشت، اما تولیدکنندگان می‌توانند با استفاده از شبکه‌های فروش آنلاین و خدمات ارسال و تحویل کالا در محل، به معرفی و فروش آنلاین محصولات خود به مراجعان و متقاضیان سرویس بپردازند.
دبیر اجرایی نمایشگاه در ادامه رونمایی از دستاوردهای جدید تولیدکنندگان را یکی از کارکردهای اصلی نمایشگاه برشمرد و افزود: در این بخش انعکاس اخبار تازه‌های تولید و رسانه‌ای کردن دست‌آوردهای نمایشگاه، می‌تواند منجر به دریافت بازخورد بهتر از سوی جامعه مصرف‌کنندگان و چه بسا دریافت حمایت‌های مالی و معنوی برای تولیدکنندگان نوآور باشد.
به‌طور کلی، نمایشگاه‌های تخصصی ضمن ایجاد فرصتی برای گردهمایی فعالان، بهترین فرصت برای تکمیل حلقه فرآیند طراحی، تولید و عرضه است و امیدوار هستیم که در این نمایشگاه با تمهیداتی که فراهم شده، شاهد چنین کارکرد‌هایی باشیم.
ارغند درباره دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد کودک» گفت: این دوره با نگاهی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته در سه بخش مختلف و مرتبط شامل محصولات بهداشت و سلامت، سیسمونی و کالای نوزادی و در نهایت اسباب‌بازی، با رویکرد صادرات و به شکل تخصصی با محوریت حضور هیات‌های تجاری ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.
به گفته وی؛ تشکیل شورای سیاست‌گذاری تشکیل‌شده از مدیران بخش خصوصی و مسئولان بخش دولتی در رده‌های بالای سازمانی، همراه با حضور فعالان، کارشناسان، تشکل‌ها و انجمن‌ها، از نقاط قوت و تمایز این دوره نسبت‌ به دوره‌های قبل بود و امسال بخش علمی نمایشگاه نیز با مشارکت و حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و با همکاری، سازمان توسعه تجارت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اداره استاندارد و متخصصان بخش خصوصی در حوزه‌های مربوطه، بسیار ویژه دنبال خواهد شد.
او درباره میزان استقبال تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خدمات در این عرصه از نمایشگاه توضیح داد: تا این لحظه نزدیک به 100 شرکت‌کننده در دوازدهمین نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک حضور‌ پیدا کردند که حدود 25 درصد این شرکت‌کنندگان از تولیدکنندگان اسباب‌بازی هستند.
25 درصد در حوزه پوشاک و لوازم نوزادی فعالیت می‌کنند، حدود 35 تا 40 درصد شرکت‌کنندگان نیز از تولیدکنندگان کالای سیسمونی و لوازم اتاق خواب نوزاد و کودک و نزدیک به 10 الی 15 درصد هم از شرکت‌کنندگان در حوزه‌های بهداشت و سلامت هستند.
ارغند ادامه داد: مجموع متراژی که برای غرفه‌های شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه اختصاص یافته، حدود دو هزار و 200 مترمربع در سالن شماره 5 با اولویت تولیدکنندگان محصولات سیسمونی، کالای نوزاد و محصولات و خدمات بهداشت و سلامت و در سالن شماره شش حدود 800 مترمربع با اولویت تولیدکنندگان صنعت اسباب‌بازی است.
دبیر اجرایی نمایشگاه در پایان تأکید کرد: ثبت‌نام و حضور در این نمایشگاه با روالی ساده و مشخص انجام شد و شرط حضور در این رویداد، جذب تولیدکنندگان شناسنامه‌دار دارای شناسه ملی و شماره ثبت بود.
برخی از شرکنندگان هم به ارایه خدمت در حوزه‌های مرتبط اشتغال دارند.
تلاش‌مان بر این است که بتوانیم در دوره‌های آتی، شاهد حضور جمع گسترده‌‌ای از دست‌اندرکاران این صنایع و اصناف در این نمایشگاه باشیم‌.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» (MBC)از سوی شرکت «میلاد نور» به‌عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت، و با نظارت شورای نظارت بر اسباب‌بازی روزهای 2 تا 5 اسفند 1401 به صورت حضوری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/



لینک کوتاه خبر


یکشنبه، 30 بهمن 1401 - 22:51 نظر بدهید

ارسال نظر آزاد است.
نظر بدهید ...


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0