FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • ولایت فقیه
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


شرکت بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز در پویش هیس‌طوری


 مهر | فرهنگی و هنری | یکشنبه، 11 دی 1401 - 14:45

دبیر پویش «هیس طوری» گفت: بالاترین آمار را در نحوه آشنایی دانش آموزان با پویش هیس طوری به خود اختصاص داده‌اند که به ترتیب ۵۹/۴۱درصد شاد، ۸۳/۲۲ درصد تلویزیون و ۷۳/۱۲ درصد مدرسه است.

پويش،هيس،طوري،درصد،دانش،شركت،آموزان،استعمار،نوجوانان،شاد،دبي ...


به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شریفی دبیر پویش «هیس طوری» با اشاره به اهمیت برگزاری این پویش که ویژه نوجوانان در کشور است گفت: پویش هیس طوری که با هدف مطالعه و کنشگری نوجوانان در برابر سرگذشت جهان و تاریخ استعمار در حال برگزاری است با استقبال خوبی از طرف جامعه هدف این پویش رو به رو شده است.
وی با یادآوری اهداف پویش «هیس طوری» به عنوان یک مسابقه ملی کتابخوانی برای دهه هشتادی‌ها افزود: این پویش با هدف آگاهی نوجوانان با تاریخ ۴۰۰ ساله استعمار تا حدود ۸۰ سال اخیر برنامه ریزی شده و تا امروز بیش از ۴۰ هزار و ۴۵۴ دانش آموز در این پویش شرکت کرده‌اند.
دبیر پویش هیس طوری، آشنایی دانش آموزان با پویش هیس طوری را از طریق اپلیکیشن شاد ۵۹/۴۱ درصد اعلام کرد و گفت: اپلیکیشن شاد، تلویزیون و مدرسه بالاترین آمار را در نحوه آشنایی دانش آموزان با پویش هیس طوری به خود اختصاص داده‌اند که به ترتیب ۵۹/۴۱ درصد شاد، ۸۳/۲۲ درصد تلویزیون و ۷۳/۱۲ درصد مدرسه است.
وی تعداد شرکت کنندگان دانش آموزان دختر را نسبت به پسران بیشتر دانست و افزود: تا امروز درصد شرکت کنندگان و کنش گری دانش آموزان دختر نسبت به دانش آموزان پسر بیشتر بوده و بیش از ۱۰۶۰۱۸۰ صفحه از ۱۵ جلد کتاب در ۱۵۹۰۲۷۰ دقیقه مطالعه شده که عدد قابل توجه‌ای است.
شریفی مجموع کنش‌های انجام شده در پویش هیس طوری را نیز مورد بررسی قرار داد و گفت: در این پویش نوجوانان پس از مطالعه کتاب در آزمون شرکت کرده و اقدام به کنشگری در چهار قالب ساخت پادکست یا عکس‌نوشت، نقاشی کمیک و تصویر سازی و نظر کارشناسی کرده و برداشت خود از کتاب‌ها را در قالب هنری به نمایش می‌گذارند که تا امروز این کنش گری به عدد ۶ هزار و ۶۸۱ رسیده است.
وی شبکه‌های اجتماعی که دانش آموزان هیس طوری را در آن دنبال می‌کنند نیز بررسی و افزود: شبکه‌های اجتماعی به ترتیب فراوانی دنبال کنندگان شاد، ایتا، بله، تلگرام، آی گپ، سروش، اینستاگرام و روبیکا است که در مجموع تعداد ۹۰ هزار و ۲۱۲ دنبال کننده داشته و آمار دنبال کنندگان آن نیز به صورت لحظه‌ای افزایش می‌یابد.
دبیر پویش هیس طوری همچنین موضوعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی را مطرح کرد و گفت: ما با ۲۰ موضوع و با تولید بیش از ۵۰۰ محتوای ویژه و اختصاصی در تمامی شبکه‌های اجتماعی با آدرس hisstori_ir میزبان نوجوانان هستیم.
وی گفت: این ۲۰ موضوع از همه‌جای تاریخ حرف می‌زند از قصه‌های افراد مشهور ضد استعمار گرفته تا معنای لغت‌های مرتبط با استعمار و بریده‌ی استنداپ کمدی‌ها درباره استعمار، سخنرانی‌های رهبران ضداستعماری، موزیک‌ویدئوهای ضد استعماری، سلسله پست‌هایی درباره داستان‌های شنیده نشده یا کم‌تر شنیده شده از استعمار را منعکس می‌کند.
شریفی افزود: برخی از محتواهای تولید شده بیش از ۲ میلیون بار توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده است که این نشان دهنده استقبال دانش اموزان از موضوع پویش هیس طوری و محتواهای تولید شده با این موضوع است و امیدواریم این پویش به هدف نهایی خود دست پیدا کند.
وی با تاکید بر اهمیت و نقش مدارس در استقبال و شرکت بیشتر دانش آموزان در این پویش گفت: این پویش ملی کتابخوانی از سوی آموزش و پرورش با مشارکت حوزه هنری، سازمان دانش آموزی و تشکل‌های فعال در حوزه دانش‌آموزی کشور در حال برگزاری است و انتظار داریم مدارس در معرفی این پویش فعال‌ترعمل کنند.
دبیر پویش هیس طوری در ادامه استان‌ها و شهرهای فعال در پویش هیس طوری را نیز نام برد و افزود: شهر تهران با ۳۰/۱۵ درصد بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده و به ترتیب شهرهای گیلان با ۲۹/۱۴ درصد، خراستان رضوی با ۷۹/۸ درصد، شهرستان‌های تهران با ۸۲/۷ درصد، اصفهان با ۴۰/۶ درصد و قم با ۶۰/۴ درصد شرکت کننده، فعال‌ترین شهرها بوده‌اند.
وی در پایان از شرکت کنندگان در پویش هیس طوری خواست پروفایل‌های خود را کامل کنند و گفت: آمار و ارقام ما مربوط به کسانی است که پروفایل ان ها در سایت هیس طوری کامل شده در صورتی که از تعداد ۴۰ هزار و ۴۵۴ کاربر تنها ۴ هزار و ۵۶۳ نفر پروفایل خود را کامل کرده و با مشخصات کامل در پویش شرکت کرده‌اند.



لینک کوتاه خبر


یکشنبه، 11 دی 1401 - 18:44 نظر بدهید

ارسال نظر آزاد است.
نظر بدهید ...


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0