FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • ولایت فقیه
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


رئیس شورای ملی زعفران ایران: بازاریابی همه جانبه باید استراتژی توسعه صادرات طلای سرخ ایران قرارگیرد


 تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 18 مرداد 1401 - 10:31

رئیس شورای ملی زعفران ایران با بیان اینکه همه مسئول حفظ وحراست از نام بزرگ زعفران ایران که حاصل  تولید درهر منطقه جفرافیایی  است هستیم گفت: برای حفظ جایگاه و رشد و توسعه این بخش بازاریابی همه جانبه باید استراتژی توسعه صادرات طلای سرخ ایران باشد.

زعفران،ايران،قاينات،جغرافيايي،برند،ثبت،جهاني،ملي،احتشام،مصرف ...


محسن احتشام در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با اشاره به پخش ویدئویی از زعفران ناخالص در فضای مجازی با تاکید بر اینکه با متقلبان و مغرضان به شدت برخورد خواهد شد اظهار داشت: آنان سلامت مصرف کنندگان وامرار معاش صدها هزار زعفرانکار وهمچنین صنعت بزرگ زعفران ایران را نشانه گرفته اند.
وی گفت: اگر ذره ذره خاک خاموش زبان به سخن بگشاید آنگاه رازهای قدمت کهن این گوهر ناب وارزشمند با پیشینه تاریخی وسردمهر زعفران قاینات برای همگان بیشتر آشکار می‌سازد تا دست مغرضان ومتقلبان زعفران که آگاهانه یا ناآگاهانه دست به تهیه این چنین ویدئویی را می‌زنند‌، هدف شوم آنان را فاش خواهد کرد که اقدام آنان تخریب یک برند بزرگ است.
رئیس شورای ملی زعفران ایران بابیان اینکه هرچند شاهد تقلب‌هایی در زعفران متفرقه وزیرزمینی هستیم که عده‌ای سود جو انجام می‌دهند افزود: امامطمئن هستیم به مصرف کنندگان عزیزکه نیاز وخرید خود را با آگاهی وانتخاب هوشمندانه به اصالت محصول وشرکت های فرآوری کننده وبسته بندی کننده و از برند های معتبر که دارای پروانه ساخت ، مهر استاندارد ونشان جغرافیایی ثبت شده جهانی دارند تهیه می کنند.
وی با تاکید بر اینکه این زعفران‌ها، بهترین نوع زعفران در دنیا است تصریح کرد: عدم خرید زعفران‌های متفرقه خود مبارزه با متقلبان و مغرضانی است که مصرف کنندگان می‌توانند انجام دهند.
صنعت زعفران ایران در دنیاحرف اول را می زند
احتشام با اشاره به اینکه صنعت زعفران ایران در دنیاحرف اول را می‌زند ادامه داد: واحدهای بزرگی با استانداردهای بین المللی در زعفران ساخته شده است که بهترین کیفیت وبسته بندی و متنوع ترین زعفران وفرآورده های آن را به بازارهای داخلی و جهانی صادر می کند.
وی که خود یکی از متولیان ثبت برند جغرافیایی زعفران قاینات است گفت:برند زعفران قاینات به عنوان یک زعفران اصیل وپرآوازه ایران درسال 1398 ثبت جهانی شده است ودارای کد GI به عنوان ثبت برند جغرافیایی جهانی است.
رئیس شورای ملی زعفران ایران بیان کرد: در راستای انتشار این ویدئو اقداماتی انجام شده و از مسئولان امر و دستگاه‌های نظارتی وانتظامی وحقوقی خواسته شده با استفاده کنندگان غیر مجاز از این برند بزرگ جغرافیایی به شدت برخورد گردد.
وی افزود: همچنین اقداماتی صورت خواهد پذیرفت که تنها افراد حقیقی وحقوقی مجاز به استفاده از این نام خواهند بود که در حوزه جغرافیایی قاینات واقع شده اند وزعفران با کیفیت و ویژه گی‌های زعفران قاینات فرآوری وبسته بندی می نمایند وبرای تمایز و صحت زعفران اصل قاینات نشان جغرافیایی زعفران قاینات به آنها اعطا خواهد شد که روی بسته بندی خود درج تا مصرف کنندگان را در انتخاب زعفران اصیل قاینات کمک کند.
زعفران« خراسان ایران» و«زعفران قاینات ایران» 2برند جغرافیایی ثبت جهانی است
احتشام گفت: زعفران «خراسان ایران» و «زعفران قاینات ایران» به عنوان 2برند جغرافیایی ثبت جهانی که هدف حراست و حفظ دسترنج کشاورزان زحمتکش زعفران ایران در جهان است وهمچنین برند ملی« زعفران ایران» به عنوان یک برند جمعی جغرافیایی درداخل ثبت شده و در آینده ثبت جهانی خواهد شد که در شرایط پیش رو باید بیشتر دقت واز این برندها مراقبت شودزیرا کشورهای زیادی واردکشت زعفران شده اند وما باید این قدمت تاریخی زعفران ایران را پاس بداریم.
رئیس شورای ملی زعفران ایران بیان کرد: بازاریابی همه جانبه باید استراتژی توسعه صادرات ومدیریت بازار وبازاریابی زعفران ایران گیرد.
وی اظهارکرد: به همین منظور تشکلها، اتحادیه ها وسازمان‌های نظارتی وکنترل بازار نیز باید بیشتر بازار زعفران ایران رارصد کنند وبا متقلبان ومغرضان زعفران‌های متفرقه وفاقد مجوزهای قانونی برخورد شدیدتر صورت گیرد.
احتشام گفت: متاسفانه بسیاری از مردم زعفران خالص را نمی شناسند که در این مورد انتظار می‌رود رسانه ملی بیشتر کمک کندتابرند معتبر خود را معرفی کنند و مصرف کنندگان عزیز هم آگاهانه زعفران موردمصرف خود را از مراکز معتبر و برنده های شناخته شده تهیه کنند.
رئیس شورای ملی زعفران ایران افزود: این نوع بسته بندی‌های زعفران غیرمجاز وفاقد مجوزهای قانونی ملاکی برای اظهارنظر زعفران نیست وخودکاری غیر قانونی است که سوء استفاده کنندگان قصد تخریب زعفران خالص ایرانی را دارند.
احتشام اظهارکرد: زعفرانی ملاک ارزیابی است که دارای مجوزهای قانونی باشد که کالای مطلوب قلمداد می‌شود که زعفران‌های بسته بندی ایران دارای بهترین کیفیت است.
انتهای پیام/250/ی

 

زعفران،ايران،قاينات،جغرافيايي،برند،ثبت،جهاني،ملي،احتشام،مصرف ...زعفران،ايران،قاينات،جغرافيايي،برند،ثبت،جهاني،ملي،احتشام،مصرف ...زعفران،ايران،قاينات،جغرافيايي،برند،ثبت،جهاني،ملي،احتشام،مصرف ...

 


سه شنبه، 18 مرداد 1401 - 11:47 نظر بدهید

ارسال نظر آزاد است.
نظر بدهید ...


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0