FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • ولایت فقیه
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


نمایشگاه حضوری کتاب باعث انرژی مضاعف ما ناشران شد


 مهر | فرهنگی و هنری | جمعه، 30 اردیبهشت 1401 - 09:47

مدیر انتشارات کتابستان گفت: نمایشگاه برای ما فعالان حوزه کتاب انرژی مضاعف درست می‌کند. ما وقتی مخاطبان را رودررو می‌بینیم و نتیجه کاری را که انجام داده‌ایم از نزدیک می‌بینیم امیدوار می‌شویم.

نشر،نمايشگاه،حوزه،كتاب،مجازي،ناشر،فضاي،انتشارات،كرونا،حقي،تو ...


محمد حقی مدیر انتشارات کتابستان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بعد از دو سال تعطیلی گفت: کرونا بخشی از زندگی ما را مجازی کرد.
تجربه نشان داده که فضای مجازی فضای دقیقی برای ارائه مفاهیمی که در ذهن ما هستند، نیست.
در فضای مجازی نه حرف خوب را می‌شود به درستی منتقل کرد، نه حرف بد را.
نمایشگاه توفیقی شد که ما ناشران بعد از ۳ سال که دوباره مخاطب را ببینیم بازخورد بگیریم و بین ما ارتباط برقرار شود.
اینها فضای خوبی را برای ما ایجاد کرد.
این فعال حوزه کتاب گفت: نمایشگاه برای ما فعالان حوزه کتاب انرژی مضاعف درست می‌کند.
ما وقتی مخاطبان را رودررو می‌بینیم و نتیجه کاری را که انجام داده‌ایم از نزدیک می‌بینیم، امیدوار می‌شویم.
حقی ادامه داد: من احساس می‌کنم نمایشگاه امسال در مقایسه با دوره‌های قبل با استقبال کمتری روبرو شد که این دو دلیل دارد.
اول اینکه سایه کرونا هنوز روی سر ما است.
ترس و نگرانی هنوز با مردم است من هنوز نمی‌توانم فرزند خودم رو به نمایشگاه بیاورم.
دوم اینکه خود نمایشگاه مجازی در کنار این نمایشگاه بخشی از جمعیتی که از شهرهای دیگر می‌آمدند را کاهش داده و تراکنش مالی هم بین فضای نمایشگاه و فروش مجازی تقسیم شده است.
این دو عامل در کاهش جمعیت نمایشگاه مؤثر بوده است.
مدیر انتشارات کتابستان تاکید گفت: در مجموع ناشرانی که در دوره کرونا فعالیت خود را توسعه دادند نتیجه این کار خود را می‌بینند و آن‌ها که انتشار کتاب را کاهش دادند حالا استقبال کمی از آن‌ها می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت ناشرانی چون به نشر گفت: معتقدم که انتشارات به نشر در پنج سال اخیر پیشرفت قابل قبولی در حوزه تولید و عرضه کتاب داشته است.
یک دوره در به نشر ما کتاب‌هایی را می‌دیدم که منطق اتصالش با آستان قدس رضوی مشخص نبود.
اما حالا به صورت منسجم در حوزه‌های مشخص پیش می‌رود.
این انتشارات در این سال‌ها بیشتر خود را به این زیر عنوان نزدیک کرده است.
در حوزه کودک و نوجوان می‌توان به نشر را جز سه ناشر برتر کودک و نوجوان دانست.
در حالی که دیگر ناشران در این حوزه ترجمه کار می‌کنند، اما به نشر بیشتر در این حوزه تألیف می‌کند و این خیلی خوب است.
از نظر کتاب سازی هم محصولات به نشر خیلی خوب است.
من حوزه کودک و نوجوان به نشر را یک سروگردن از دیگر حوزه‌هایی که کار می‌کند بالاتر می‌بینم.
وی تاکید کرد: تولیدات به نشر در حوزه دینی و آئینی هم قابل توجه و قابل لمس است و تولیدات این ناشر تولیدات متناسب با ذائقه مخاطب است.
تیراژ بالای کتاب‌های و جوایزی که در این سال‌ها برده تأییدی بر این ادعا است.
حقی گفت: پیشنهاد من به ناشری مثل به نشر این است که روی تبلیغات خود تمرکز بیشتری کند چون تولید بخشی از مسیر یک کتاب است و ترویج کتاب هم اهمیت زیادی دارد.
اگر این ناشر بتواند بخش ترویج را منسجم کند.
فروشگاه‌های به نشر یکی از مزیت‌های این ناشر در مقایسه با دیگران است.
باید طوری برنامه‌ریزی کند و بگوید من هیچ فروشگاهی ندارم و فقط یک ناشر است و آنجاست که باعث پیشرفت در فروش اتفاق می‌افتد.
که تحقق این موضوع با تبلیغ ممکن است.

 

نشر،نمايشگاه،حوزه،كتاب،مجازي،ناشر،فضاي،انتشارات،كرونا،حقي،تو ...

 


جمعه، 30 اردیبهشت 1401 - 22:32 نظر بدهید

ارسال نظر آزاد است.
نظر بدهید ...


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0