FarhangYar فرهنگ‌یار
  • قرآن و عترت
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت رقیه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت فاطمه سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام زین العابدین سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد باقر سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام جعفر صادق سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام موسی کاظم سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام رضا سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام محمد جواد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام هادی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام حسن عسکری سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام مهدی سلام الله علیه
  • ولایت فقیه
    منظرگاه مدیریتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامه حفاظاته اصول دین عدل اصول دین. معاد احکام دین. نماز احکام دین. روزه احکام دین. حج احکام دین. تولا و تبرّا اصول دین. توحید احکام دین. زکات احکام دین. جهاد احکام دین. امر به معروف و نهی از منکر رذائل اخلاقی فضائل اخلاقی اصول دین نبوت احکام دین خمس اصول دین امامت
  • مناسبتها
    ماه های شمسی ماههای قمری خانواده در اسلام احکام حلال و حرام و مستحبات و مکروهات فرهنگ مدیریت و کارکنان احکام و قوانین مختلف دین و شریعت اسلام منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت فرهنگ اقتصاد عفاف و حجاب
  • پیوندها
    منظرگاه مدیریتی دیدگاه قرآن منظرگاه مدیریتی رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده منظرگاه مدیریتی دیدگاه حضرت محمد سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی امام حسن مجتبی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی ادبیات عطر بهار میز نظریه پرداری فرهنگ یار جوانان نماد شور و نشاط نگاه پر نور پای میز اندیشه اخلاق تعلیم و تربیت شخصیت و کرامت انسانی اصول و مبانی نقد و تبلیغ راه یافتگان منظرگاه مدیریتی مهدی منتظران منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت فاطمه سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی حضرت زینب سلام الله علیها منظرگاه مدیریتی دیدگاه امام علی سلام الله علیه منظرگاه مدیریتی حضرت خدیجه سلام الله علیها
  • حوزه دین
    پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علم الهدی منظرگاه مدیریتی ثقلین منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید ابراهیم رئیسی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حائری شیرازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مصباح یزدی بنیاد فارس المومنین منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مکارم شیرازی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد مسعود عالی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد شهاب مرادی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید علی سیستانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد پناهیان منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حسین انصاریان منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علی صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله علوی گرگانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید موسی شبیری زنجانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله میرزا جواد تبریزی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله وحید خراسانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد حاج شیخ علی فروغی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عبدالنبی نمازی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله محمد جواد لنکرانی منظرگاه مدیریتی در راه حق منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مبشر کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شیخ حسین امامی نیای کاشانی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله مجتهد تهرانی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید رضی موسوی شکوری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله بهجت منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید عباس موسوی مطلق منظرگاه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد صالح کمیلی خراسانی کتابخانه مجلس شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد علی جاودان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد محمد محمدی مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد سید حسن خمینی منظرگاه مدیریتی حجةالاسلام و المسلمین حضرت استاد عبدالحسین بابائی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله شوشتری منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید حسن آملی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله سید محمد تقی مدرسی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله عباس محفوظی منظرگاه مدیریتی استاد حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله جعفر سبحانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی منظرگاه مدیریتی حضرت آیت الله مکارم شیرازی پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خمینی رحمت الله علیه منظرگاه مدیریتی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله سید علی خامنه ای پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای دامة حفاظاته
  • رساله احکام دین
    رساله حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رساله حضرت آیت الله فاضل لنکرانی رساله حضرت آیت الله بهجت رساله حضرت آیت الله سید حسینی سیستانی رساله احکام مراجع سایت انهار رساله حضرت آیت الله مظاهری رساله حضرت آیت الله جعفر سبحانی
  • کتابخانه
    کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران کتابخانه تخصصی فرهنگستان هنر کتابخانه تخصصی حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کتابخانه تخصصی وزارت امورخارجه کتابخانه تبیان کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران کتابخانه نور کتابخانه تخصصی دانشگاه ادیان و مذاهب کتابخانه تخصصی فقه واصول کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتابخانه ادبیات پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف کتابخانه دانشگاه پیام نور سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه ملی کتابخانه احادیث شیعه پایگاه مجلات تخصصی نور بزرگترین پایگاه قرآنی جهان اسلام جامع الاحادیث نور


منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت
نمایه تابلو رهنمودهای بزرگان دین

به  منظرگاه مدیریتی تعلیم و تربیت خوش آمدید.


نظریات علمی و رهنمودهای بزرگان جهان دانشمندان و عالمان ائمه معصومین سلام الله علیهم در رابطه با تقوا ( به رضایتمندی خداونددرست عمل نمودن و کسب رضایت خداوند )

پيامبر خدا صلى الله عليه و آله ـ هنگامى كه معاذ را به يمن فرستاد ـ فرمود :

يا مُعاذُ، علِّمْهُم كتابَ اللّه ِ، و أحسِنْ أدبَهُم علَى الأخلاقِ الصّالِحةِ .

 اى معاذ! كتاب خدا را به آنها بياموز و ايشان را با اخلاق شايسته، خوب تربيت كن.

( تحف العقول /25 ) 

امام على عليه السلام :

الأدبُ كمالُ الرَّجُلِ .
ادب، كمال انسان است.

( غررالحکم / 998 ) 

امام على عليه السلام :

عَقلُ المَرءِ نِظامُهُ ، و أدبُه قِوامُهُ ، و صِدقُه إمامُهُ ، و شُكرُهُ تَمامُهُ .
خرد آدمى مايه سامان اوست، و ادبش مايه قوام او، و راستى اش پيشواى اوست، و سپاس گزارى اش كمال او.

( غررالحکم / 6335 ) 


شنبه، 22 شهریور 1404 - 08:22 ادامه مطلب نظر بدهید

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث تمدید شد

مهر | دین و اندیشه | دوشنبه، 17 شهریور 1404 - 11:14

مهلت ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی بدون کنکور برای دوره های حضوری و مجازی دانشگاه قرآن و حدیث تا ۱۸ شهریور تمدید شد.

خلاصه خبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه قرآن و حدیث، مهلت ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی بدون کنکور برای دوره‌های حضوری درقم، تهران واحد شهرری درجوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، و مجازی این دانشگاه تا تاریخ ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ تمدید شد.
ثبت‌نام منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می‌شود.

 


دوشنبه، 17 شهریور 1404 - 19:42 ادامه مطلب نظر بدهید

آیت‌الله العظمی سبحانی: تعطیلات حوزه‌های علمیه کم شود

مهر | دین و اندیشه | یکشنبه، 16 شهریور 1404 - 12:18

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: یکی از مشکلات ما این است که تعطیلات دروس حوزه‌های علمیه زیاد است.

خلاصه خبر

این مرجع تقلید با تأکید بر لزوم توجه به سنت‌های حوزه اظهار کرد: خداوند یک حوزه علمیه قوی با اساتید مجرب به ما لطف فرموده که باید قدر این حوزه را بدانیم.
ما خدمت امام خمینی و مرحوم گلپایگانی درس می‌خواندیم و آنها هم از محضر آیت‌الله بروجردی استفاده می‌کردند.
امیدوارم مدارس علمیه این مساله را رعایت کنند.
آیت‌الله سبحانی بر لزوم توجه طلاب به زبان عربی تأکید کرد و افزود: طلاب باید زی طلبگی را حفظ کنند.
طلبه سرباز امام زمان (عج) است و حتماً باید با قرآن و نهج البلاغه مأنوس باشد و لباس مناسب بپوشد.


دوشنبه، 17 شهریور 1404 - 19:19 ادامه مطلب نظر بدهید

اهمیت ویژه اسلامی‌سازی و بومی‌سازی در بازنگری آئین نامه ارتقا

مهر | دین و اندیشه | جمعه، 14 شهریور 1404 - 12:58

رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی با اشاره به بازنگری مجدد آئین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی گفت: کلیدواژه‌های هویتی مانند اسلامی‌سازی و بومی‌سازی در آئین نامه ارتقا از اهمیت برخوردار اند.

خلاصه خبر

عاملی با تأکید بر اینکه همه اعضای حاضر در جلسه خود را بخشی از خانواده آموزش عالی می‌دانند، گفت: این دوقطبی کردن نهادهای علم در کشور، نتیجه بخش نیست.
رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی در پایان پیشنهاد کرد که برای جلوگیری از تأخیر بیشتر، «فصل مشترک» آیین‌نامه تنها به تعریف کلیدواژه‌ها و ساختار کلی بپردازد و سپس فصل مربوط به علوم انسانی که در شورای تحول نهایی شده، عیناً در آیین‌نامه قرار گیرد و فصل‌های مربوط به سایر علوم نیز که در وزارت علوم تدوین شده، در جای خود قرار گیرند تا این تنوع و تفاوت ماهوی رشته‌ها به رسمیت شناخته شود.
تشکیل کمیته مشترک برای بازنگری آیین‌نامه ارتقای اساتید علوم انسانی
در ادامه جلسه دبیر شورای تحول و ارتقای علوم انسانی از تشکیل کمیته‌ای مشترک با وزارت علوم برای هم‌افزایی در بازنگری آیین‌نامه ارتقای اساتید علوم انسانی خبر داد.
هراتی تصریح کرد: وزارت علوم نیز پیشنهادهایی برای بخش مرتبط با علوم انسانی ارائه کرده که پس از رفت و برگشت‌های کارشناسی، اکنون به مرحله جمع‌بندی رسیده و برای اعمال هرگونه تغییر، لازم است بار دیگر در شورای تحول به تصویب برسد.
گزارش روند تلفیق آیین‌نامه ارتقای اساتید علوم انسانی با وزارت علوم ارائه شد
عضو شورای تحول و ارتقای علوم انسانی از چالش‌های فرایند تلفیق پیش‌نویس آیین‌نامه ارتقای اساتید علوم انسانی با وزارت علوم خبر داد و بر ضرورت جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی شورا در این خصوص تأکید کرد.
رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در نشست شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، گزارشی از روند بررسی و اصلاح پیش‌نویس آیین‌نامه ارتقای اساتید علوم انسانی ارائه داد و تأکید کرد: نسخه نهایی باید ضمن حفظ اهداف کلان بازنگری، مسیرهای پژوهشی را شفاف و متمایز کند.

 


شنبه، 15 شهریور 1404 - 01:19 ادامه مطلب نظر بدهید

ابوریحان، خورشیدی بیرون از تصور مردم دوران، ماجرای کشف آمریکا توسط او

مهر | فرهنگی و هنری | پنجشنبه، 13 شهریور 1404 - 14:06

ابوریحان بیرونی، نخستین کسی است که از ریاضی در علوم طبیعی استفاده کرد. او از روی قواعد جغرافیا و زمین شناسی، پی به وجود سرزمینی برد که بعدها به نام کریستف کلمب کشف شد و آن را آمریکا نامیدند.

خلاصه خبر

خبرگزاری مهر، گروه فرهنگ و ادب، طاهره طهرانی: در خوارزم که بود دخترکی ریحانه نام _دختر حسن یا حسین خوارزمی_ از او درباره نجوم پرسیده بود؛ اما عربی نمی‌دانست.
اسمش را گذاشت التفهیم لاوائل الصناعه التنجیم که شد تنها کتاب فارسی او؛ تنها کتاب فارسیِ مردی که استاذالرئیس، استاذالامام و بطلمیوس عصرنامیده می‌شد، و ما او را به نام ابوریحان محمد بن احمد بیرونی می‌شناسیم و امروز روز بزرگداشت اوست.
ابوریحان محمد بن احمد بیرونی ریاضیدان و جغرافیدان و فیلسوف بزرگ ایرانی است که در سال ٣٦٢ هجری قمری در کناره شرقی رود جیحون و جنوب دریاچه خوارزم (آرال امروز) در حومه شهر کاث، جایی بیرون خوارزم زاده شد.
اوایل زندگی او در خوارزم زیر سلطه خوارزمشاهیان آل عراق گذشت؛ بعد مدتی به دربار شمس المعالی قابوس بن وشمگیر (شوهرخواهر سلطان محمود غزنوی) رفت که کتاب آثار الباقیه را _ یکی از نخستین آثار او_ همانجا به نام قابوس تألیف کرد و بعد در ری به دربار منصور بن نوح سامانی راه یافت.
پس از آن هفت سال در خوارزم در خدمت ابوالعباس مأمون بن مأمون با احترام بسیار زندگی کرد و با آرامش تمام به کارهای علمی پرداخت.
با لشکرکشی سلطان محمود غزنوی به خوارزم و برافتادن سلسله آل مأمون، ابوریحان به دربار سلطان محمود پیوست و به کارهای نجومی خود ادامه داد و در مسافرت به هند و ملازمت سلطان محمود _که به قولی دوازده سال و به قولی دیگر چهل سال طول کشید_ فرصت فراگرفتن زبان سنسکریت و آشنایی با تمدن هند را پیدا کرد.
در علوم مختلف از جمله نجوم (نظریه حرکت وضعی زمین، تعیین جهت قبله)، جغرافیا (محاسبات طول و عرض جغرافیایی، ترسیم نقشه) و دیگر علوم انسانی و طبیعی کارهای مهمی انجام داد؛ به عنوان مثال کتاب مقالید الهیئه او پایه علم مثلثات کروی در سرزمین‌های اسلامی شد.


شنبه، 15 شهریور 1404 - 00:57 ادامه مطلب نظر بدهید

مهارت‌آموزی جوانان، آینده انقلاب را تضمین می‌کند

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 13 شهریور 1404 - 15:53

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: شهید کاوه که روزی شاگرد مکتب ولایت بود، با شهادتش به استادی برای همه ما تبدیل شد و امروز راه او در میدان جهاد و مهارت آموزی جوانان تداوم دارد.

خلاصه خبر

سردار رسولی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهارت‌آموزی سربازان پرداخت و گفت: تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در نیروهای مسلح یک تدبیر راهبردی از سوی فرمانده معظم کل قواست.
اگر این قرارگاه به‌درستی پیش رود، آینده کشور به‌وسیله جوانانی کارآزموده، آموزش‌دیده و عالم ساخته خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: باید مهارت‌آموزی را به یک فرهنگ دائمی در نیروهای مسلح تبدیل کنیم.
جوانان امروز سرمایه‌های آینده ایران اسلامی هستند و هرچه توانمندتر باشند، کشور ما سربلندتر خواهد بود.


پنجشنبه، 13 شهریور 1404 - 23:47 ادامه مطلب نظر بدهید

هر کلاس درس، سنگری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 13 شهریور 1404 - 17:31

فرمانده سپاه الغدیر یزد در نخستین نشست معرفتی و تشکیلاتی کانون ها و دفاتر سازمان بسیج فرهنگیان استان تأکید کرد: معلمان با رسالت خطیر خود، نقش اساسی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی دارند.

خلاصه خبر

وی افزود: معلمان وارثان پیامبران در عرصه تعلیم، تزکیه و حکمت‌آموزی هستند و آنچه امروز دشمنان را از اقتدار ایران اسلامی هراسناک کرده، ثمره تلاش‌های همین قشر متعهد در پرورش نسل مؤمن، آگاه و توانمند است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: معلم تنها نقش انتقال دانش ندارد، بلکه با تربیت انسان‌های مسئولیت‌پذیر، متعهد و عدالت‌خواه، جامعه‌ای اسلامی و پویا را شکل می‌دهد.
زارع کمالی ادامه داد: معلمان امروز وظیفه دارند علاوه بر آموزش علمی، روحیه ایثار، خدمت و ایمان را در دانش‌آموزان نهادینه کنند تا نسل آینده بتواند در برابر هجمه‌های فرهنگی و فکری دشمنان ایستادگی کرده و الگویی برای جهان اسلام باشد.


پنجشنبه، 13 شهریور 1404 - 23:43 ادامه مطلب نظر بدهید

کتاب «خشت نو» به چاپ سوم رسید

مشرق | فرهنگی و هنری | چهارشنبه، 12 شهریور 1404 - 10:18

کتاب «خشت نو» شامل بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ نظام آموزش و پرورش به چاپ سوم رسید.

خلاصه خبر

به گزارش مشرق، کتاب «خشت نو» که حاوی بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ آموزش و پرورش است از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) به چاپ سوم رسید.
کتاب «خشت نو»، تحول بنیادین آموزش و پرورش در اندیشه‌ حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)، به کوشش محمد شهریاری در ۲۵۶ صفحه شامل یک مقدمه و چهار فصل تدوین شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیّه‌ی این اثر به کتابفروشی‌های سراسر کشور یا پایگاه الکترونیکی انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی www.khameneibook.ir مراجعه نمایند.


چهارشنبه، 12 شهریور 1404 - 18:18 ادامه مطلب نظر بدهید

«فلسفه اخلاق» برای نوجوانان راهی بازار نشر شد

تسنیم | فرهنگی و هنری | سه شنبه، 11 شهریور 1404 - 15:53

کتاب فلسفه اخلاق، برگرفته از کتاب مبانی اندیشه اسلامی4 ویژه نوجوانان و دانش آموزان، منتشر شد. این اثر با هدف ارائه دانش اخلاق به زبان ساده و متناسب با درک نوجوانان، تلاش دارد مسیر زندگی شایسته، متعهد و مسئولانه را برای نسل جوان روشن کند.

خلاصه خبر

کتاب «فلسفه اخلاق» با نگاهی فلسفی و عقلی، نه تنها صفات و رفتارهای پسندیده و ناپسند را معرفی می‌کند، بلکه ریشه‌ها و منشأ این ارزش‌ها را بررسی می‌کند و به این سؤال‌ها پاسخ می‌دهد: چرا عدالت و امانت‌داری ویژگی‌های پسندیده‌اند، اما ستمکاری و خیانت نادرست و مذموم؟
کتاب «فلسفه اخلاق» در 116 صفحه، چاپ اول تابستان 1404، با قطع رقعی منتشر شده و از طریق انتشارات قابل تهیه است.
این اثر فرصتی منحصربه‌فرد برای نوجوانان است تا پایه‌های فلسفی و معرفتی اخلاق را بیاموزند و زندگی خود را بر اساس اصول درست و نیکو شکل دهند.


چهارشنبه، 12 شهریور 1404 - 17:06 ادامه مطلب نظر بدهید

فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی‌ کاربردی ۱۴۰۴ اعلام شد

مهر | دین و اندیشه | سه شنبه، 11 شهریور 1404 - 14:00

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فراخوان دعوت به همکاری مدرسان حق التدریس برای مراکز آموزشی علمی کاربردی بزودی آغاز می‌شود.

خلاصه خبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مصطفی نعمتی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در جمع رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان لرستان گفت: دستورالعمل فراخوان دعوت به همکاری مدرسان حق‌التدریس برای مراکز آموزشی بعد از نهایی شدن به واحدهای استانی ابلاغ می‌شود.
وی ادامه داد: تدوین رشته‌های جدید توسط مراکز آموزش علمی کاربردی بر اساس آمایش سرزمین و آمایش آموزش عالی بایستی انجام پذیرد.


چهارشنبه، 12 شهریور 1404 - 16:38 ادامه مطلب نظر بدهید


  • صفحه 1 از 453


پنل مدیریت
  نسخه بتا 1.1.0